اس ام اس زیبا(ویژه)

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
اس ام اس زیبا(ویژه)
ن : ღadminبارونღ ت : پنج شنبه 10 اسفند 1391 ز : 13:23 | +

***

گوشه تا گوشه ی صحرا بخواب و نهراس ، گرگ ها خاطرشان هست که آهوی منی...!

***

مترسک گفت : ای گندم تو شاهد باش مرا برای ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده ای بودم که از گرسنگی مرد...!

***

باران که میبارد...دلم برایت تنگ تر میشود...راه می افتم...بدون چتر...من بغض میکنم...آسمان گریه...!

***

خدایا این دلتنگی های مارا هیچ بارانی آرام نمیکند ، فکری کن ، اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت...!

***

همین خوبه که غیر تو همه از خاطرم میرن ، هنوز گاهی سراغتو از این دیوونه میگیرن ، به  جز تو همه میدونن واست این دل میمیره ، واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره ...!

***

خداوندا ! دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزو ها ، یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان ، یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن...!

***

تفاوت تو با دیگران تو طرز نگاهتون نبود . چون دیگران هر کدوم یه جور من رو دیدند و رفتند ، اما تو... هیچوقت منو ندیدی و گذشتی...!

***

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت...کاش اگه پا میذاشت دلمون رو تنها نمیذاشت...کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیذاشت...!

***

میدونی قشنگی زندگی به چیه؟اینه که تو بی خبر باشی و یکی بخاطر تو با خدا راز و نیاز میکنه...!

***

هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی ، شیر یا خط بنداز! مهم نیست شیر بیوفته یا خط ! مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه ، یه دفعه بفهمی: دلت بیشتر میخواد شیر بیوفته یا خط ...!

***

مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا آب شیرین شود...!

***

نا سلامتی اسم خودتو گذاشتی مرد؟تا یادش میوفتی سریع در اتاقو قفل میکنی تا نیم ساعت که چی؟قرمزی چشات رفت...گرفتگی صداتو چیکار میکنی؟

***

مهم نیست در مورد تو چه فکری میکنن ، مهم اینه که اینقدر مهمی که میشنن در موردت فکر میکنن...!

***

از قلبم پرسیدم : چه کنم وقتی دلم تنگ است و کم طاقت شده؟جواب داد: من کارم خون رسانی به بدنه ، از من شر و ور نپرس...!

***

خدایا کسی را که قسمت کس دیگریست سر راهمان قرار مده تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری...!

***

اگه تونستی پر کلاغ رو سفید کنی ، برف رو سیاه کنی ، یه بوسه به آتیش بزنی ، یه نفس عمیق زیر آب بکشی ، اون موقع من میتونم تو رو فراموش کنم...!

***

از تنهایی من که میگذری ، گوشهایت را بگیر ! اینجا سکوت آدم را "کر" میکند...!

***

به گل گفتم عشق چیست؟گفت از من خوشبو تر!

به پروانه گفتم عشق چیست؟گفت از من زیبا تر!

به شمع گفتم عشق چیست؟گفت از من سوزنده تر!

به عشق گفتم آخر تو چیستی؟گفت نگاهی بیش نیستم...!

***

بعضی وقتا وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا نه تنها توی زندگیت خالی نیست ، هیچ ، تازه همون موقعشم زیادی بوده...!

***

هنر شمشیر آنست که یکی را دوتا میکند...بنازم هنر عشق را که دوتا را یکی میکند...!

***

 


نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت19:06---10 اسفند 1391
كچلپاسخ:کچل خودتی ! خخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اس ام اس (گلچین)، ،
:: برچسب‌ها: اس ام اس, اس ام اس زیبا,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com